Қасиетті Құранда «Инналлаха уа маләикатиху йусаллунә 'Алан-Нәби...» (Расында Алла, Пайғамбарға рахмет етеді. Және періштелер салауат айтады...) (33:56) деген аят бар.
Осы аят түскенде Әбу Бәкір Сыддық (оған Алла разы болсын):
Мәртебелі Пайғамбарымыз (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын) біраз уақыт жауап бермей, үнсіз тұрып қалады. Сонда Жәбірейіл (оған Алланың сәлемі болсын) келіп, мына бір аятты жеткізеді «Ол сондай Алла, сендерді қараңғылықтан жарыққа шығару үшін өзі рахмет қылып, періштелері дұға қылады. Сондай-ақ мүміндерге ерекше мейірімді» (33:43).
Сол кезде «Зумәр» сүресінің елу үшінші аяты түседі. Алла Тағала Өзінің Елшісіне: «(Мұхаммед Ғ.С.): “Әй өздеріне зиян қылған құлдарым! Алланың рахметінен күдер үзбеңдер. Алла біртұтас күнәларды жарылқайды. Өйткені Ол тым жарылқаушы, ерекше мейірімді” де», (39:53) деп бұйырады.
Ал Мұхаммедтің үмбетін қуандыру үшін «Муминун» сүресінің бірінші сүресі түскен. Алла Тағала бұл аятта: «Шынында иман келтіргендер құтылды», дейді (23:1).
Сонда «Зумәр» сүресінің 22-аяты түседі. Бұл аятта Алла Тағала: «Алла (Т.) әлде кімнің көкірегін Ислам үшін ашса, сонда ол, Раббы тарапынан нұр үстінде емес пе? Жүректері Алланы еске алудан қатайғандар құрысын! Міне олар, ашық адасуда» (39:22) дейді.
Алла Елшісіне (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын) салауат айтуға бұйыратын аят түскенде сахабалар (оларға Алла разы болсын) оны қалай айту керектігін білгілері келеді.
Сонда, Пайғамбарымыз (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын) екі даналығы бар салауатты үйреткен екен.
Бұл салауатта шексіз рақым мен сауап бар. Біздің салауатымыз баянсыз болғандықтан, оған лайық емес. Сондықтан да біз шексіз салауат пен мейірім болсын деп Алла Тағалаға сиынамыз. Мұны Алла Тағаланы дәріптеумен салыстыруға болады, өйткені біздің дәріптеулеріміз де Аллаға лайық емес, Қасиетті Құранда Алла Тағала Өзін қалай дәріптеудің көркем үлгісін: «Әлхамдулилләһи раббил аләмин», - деп көрсеткен болатын.
«Зухруррияд» пен «Тажул музаккиринде» Алла Тағала мәртебелі Ибраһимге Қағбаны салуды бұйырғаны айтылады. Сол салынған Қағба осы үмбеттің қыбласына айналған. Соған сауап ретінде, Алла Өз құлдары мен періштелеріне оған салауат айтып, жақсы түрде еске алуды бұйырған.
«Тажул музаккиринде» имам Әбу Бәкір әр-Рази (оған Алланың рақымы болсын) салауатта Ибраһимнің аталуының себебін былай түсіндіреді:
Ибраһим пайғамбар (оған Алланың сәлемі болсын) Қасиетті Қағбаны салып болғанда Мұхаммедтің үмбетіне:
Сонда, оның ұлдары мен әйелдері де (оларға Алланың сәлемі болсын) осы дұғаны қайталаған екен.
Алла Тағала Пайғамбарымызға (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын):
«Уа, Менің Сүйіктім (Мұхаммед)! Ибраһим (оған Алланың сәлемі болсын) және оның ұрпақтары сенің үмбетіңді өз дұғаларынан тастамаған. Сен де өз үмбетіңе намаздарында олар үшін дұға етсін деп өсиет ет» деп бұйырған.
Егер Алла Тағала Ибраһимнің біздің үмбетке жасаған сол бір дұғасын қабыл етпегенде мұндай құрметті жазбас па еді?!
Пікірлер (0)
Тіркелген қолданушылар ғана пікір қалдыра алады. Сайтқа кіру